Kalasbra

22624-275

Yes! K-märkts egen Göran Willis skrev idag "kalasbra - det är bara att köra" om min artikel. Nu väntar jag bara på Svenska Moderådets vd som ska godkänna ännu en text för Go Retro. 

Idag har vi varit på Volvo med högskolan. Intressant, stort - gigantiskt. Vi fick träffa avdelningen som skriver manualer till alla lastvagnar, baklastare och allt vad det hette. Personen som visade oss runt beskrev arbetet som roligt, men det kändes väldigt inrutat och styrt av direktiv uppifrån. Inget för mig - jag måste få använda kreativitet även om jag har ett seriöst arbete! 

Var hos syo och dubbelkollade så att jag har behörighet för examen i textdesign. Det var lugnt eftersom jag pluggat i Lund och en massa brevid. Har nu bestämt mig för att söka praktik 5 poäng nästa termin. Någon som har plats för mig kanske? 

Tjejerna var på Kåranen-möte innan så då passade jag på att brassa på riktigt hög reggae i köket medan jag slängde ihop en god pasta à la vad kylen innehöll för stunden. Härligt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan man hitta Go retro? Finns den att köpa?

2006-12-05 @ 19:46:12
Postat av: Kattis

Hur funkar det där med praktik egentligen?

2006-12-08 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback