Hej mitt vinterland

sjöng jag, Anders och Ida mellan alla falsett-gott-nytt i bilen på vägen hem. Väldigt rolig hemresa denna gången också. Åkte snortidigt vid åtta och kom fram vid tre, men bilresan kändes bara som typ tre timmar. Bra betyg för sällskapet. Pappa hämtade och efter en timmes förvirring där vi letade efter en gata som fanns på bron ÖVER oss är jag nu i det lilla huset på landet. Ska nog snart gå och lägga  mig- är trött efter nattens skrivande och hetspackning. Imorgon är det pepparkaksbak hos Svenssons och Feliz navidad i stereon. Nu ska jag slå in paketeter. Julkänslan börjar infinna sig - äntligen!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul från Groove-kollega
Har precis skickat in årsbästa.
Påminner inte om din alls.
Men det är väl det som är tjusningen
med Groove och musik.

Ha det gott!

2006-12-22 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback