Happy New Year

Är nu åter hos pappi på landet och pustar ut innan nyår.
Imorgon är det party och oh vilket party det ska bli. Längtar!

Har precis fått reda på att vi ska äta middag hos Tingsek...
Sen ska vi till KB som öppnar 00.01 och dansa loss.
Alla från BIK BOK + Ida, Johanna, Fredrik, Pontus och
25 gymnasiekompisar ska också dit. Kan inte bli annat än kuligt.  
Efter KB fortsätter dessutom festen på hemlig klubb...

Jag har köpt värsta outfiten. Det började med ett skärp från
Myrorna som passade jättebra till en tunika jag hittade som såklart
behövde en kavaj till och en ny röd bh och vips var alla julklappspengar
borta, men bättre fattig snygg (eller hur Hanna..).
Just det, enligt italiensk sed betyder det tur att ha röda underkläder på nyår...

Fastän att jag inte fick för Jossan har jag köpt ett paket tomtebloss.
Det tunga artilleriet får någon annan stå för. Dessutom vill jag inte
bidra till alla stackars hundars chocktillstånd (såg precis ett rep på
nyheterna om hundarnas mardrömsnatt nyårsafton).
 
Gott nytt till alla! Önskar er en superkul kväll och ett bra 2007!




Kommentarer
Postat av: hhannahh

haha, kunde inte sagt d bättre själv;)

2006-12-30 @ 20:55:55
Postat av: Anonym

Värsta planerna. Hoppas favvotjejen får det bra! Kram från Eskilstuna

2006-12-30 @ 21:02:24
Postat av: Ida

Yihooo! Vi kommer att ses ikväll..=)

2006-12-31 @ 11:07:34
Postat av: Anonym

Gott nytt år vännen! Hoppas du får en skit kul kväll i Malmö!!!!'

kram kram marika

2006-12-31 @ 14:02:22
Postat av: Frida

Gott Nytt År! Kram

Postat av: hhannahh

det låter som ett jättebra nyårslöfte:)kraaaam

2006-12-31 @ 23:39:41
Postat av: Anonym

Hur var det på kb?

2007-01-01 @ 13:58:43
Postat av: Anonym

Hur var det på kb?

2007-01-01 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback