Grattis Hanna

22624-293 

Hanna fyller år och ikväll är det fest i Västerås.

Ska bli superkul att få träffa hennes härliga kompisar och familj. Jag stannar i Västerås över natten i och med kass tågförbindelse och ska ägna dagen imorgon åt julshopping i Västerås. Jag ska stå för rådgivning och Alex för  shoppingen.

Jobbade på BIK BOKEN idag och lyckades sälja så att vi fick bonus = en jacka. Jag är superglad. Igår var det F-rocken, men det sög tyvärr ordentligt. Jag sa ju tidigare på kvällen att jag inte haft kul när jag var på Stadt förra året och tyvärr blev det likadant denna gången. Kåren var jätteduktiga på scen; de hade rösten, takten, låtarna, publikstödet och det lilla extra, men tydligen så vann Berentsen istället. Jag gick hem innan finalen - var inte riktigt på g och tyckte att kårens grej var ganska tröttsamt sexistisk. VARFÖR ska tjejer behöva visa bröst, string och hela alltet för att vara sexiga medan killarna hade shorts och skjorta? VARFÖR vill tjejerna göra det? De sjöng ju sjukt bra och hade en grej som varit minst lika bra även utan the booty-show. Jaja, det var det. Nu ska jag ladda inför ikväll. 

Trevlig helg - kram!

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är nånting med statt, det spelar ingen roll hur laddad man är, hur mycket roliga folk det är där och hur bra musik dom spelar, man har bara inte kul där helt enkelt. I alla fall inte jag.

Postat av: Maria

Hittade Rent låten nu! Den finns faktiskt på deras hemsida.. Stunder av kärlek heter den. Den e ju SÅ bra! Grät lika mkt nu som jag gjorde under showen.. Alla "minnen" kom tillbaka. Den var ju så sorglig... KRAM på dig!

2006-12-17 @ 08:44:19
Postat av: hhannahh

va, e det sant...Jag e minst lika besviken. Även då jag inte var där o behövde uppleva det.

2006-12-18 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback