Ehhhh ja!

Utanför Hilton 17.30 i dag

Tess till bekant kille som går förbi: Hej hej
Förvånad och inte alls känna igen Tess-kille: öhhhh (går vidare, röker en cigg, stannar, vänder om)
Kille: Varför sa du precis hej?
Chockad och pinsam Tess: Ehhhh.. jag trodde du var någon jag känner
Kille: Men vi har aldrig träffats innan
Tess som vill att killen ska gå nu: Nähä, ok, men god jul alla fall
Kille: Men vi kan lära känna varandra

Saved by my dad slapp jag lära känna pinsam kille och kunde glatt säga att nu kom min skjuts.
Ska aldrig mer hälsa på bekanta ansikten i Malmö. Livsfarligt ju!


Kommentarer
Postat av: hhannahh

hahahaha=)

2006-12-23 @ 20:29:15
Postat av: pytti

hihi, jaa, det är många jag ser på stan som jag inte vet om jag är bekant med eller inte, min hjärna går på högvarv hela tiden. kram, snart är det julafton! god jul på dig!

2006-12-23 @ 22:01:19
Postat av: Anders

hoho nu är det jul Tess. Akta dig för killar du inte känner. Fan vad fräckt att han kom tillbaka och frågade ändå. Vissa hade bara gått förbi och sen funderat ihjäl sig på vem den personen var...

2006-12-24 @ 10:17:54
Postat av: Ica

haha!! Vilken raggteknik!

Postat av: Emspems

Hej svejs!
Hoppas du haft en bra jul! Min var bra men alldeles för kort. Har nog blivit lite beroende av din sida för jag är inne och kollar varje dag, kul att se vad som händer hos dig. Förresten ska jag till Genève hela våren. Har fått praktik. Ska bli jättespännande! Hur går det med ditt praktikletande? Å gott nytt år på dig oxå! Kram kram

2006-12-28 @ 19:29:46
Postat av: Lotta

God Jul och Gott Nytt År på dig. Kram kram och ett nyp på rumpan:)

2006-12-29 @ 16:53:17
URL: http://www.lotten28.blogspot.com
Postat av: Maria

Nä nu e det nog dags för en liten uppdatering Tess?? Eller har du helt o hållet tagit lov? Man blir ju nyfniken ju.. Själv har jag haft det kanon i Hstad, men e nu tbaks på jobbet.. KRAM

2006-12-30 @ 13:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback