Årets första julklapp

22624-295 

Har fått min första julklapp idag. Den är stor och tung och enligt Johanna på jobb (som fått en likadan) jättefin och dyr. Jag ska öppna den imorgon redan så att jag slipper bära med den till Malmö.  

Idag har jag slagit in massor med julklappar på jobbet. Fan vad folk handlar och mer blir det. Imorgon är det julnatta och då har vi öppet till 22.00 så då kommer jag väl få sår på fingrarna. Har sparat det roliga med mina egna julklappar tills jag kommer hem till Malmö. Och dem ska bli lika fina som förra årets. 

Skolan: Vi fick vår produt idag. Weiiii. Äntligen kan vi starta på riktigt på riktigt. 

Dagens låt: it´s a bitchconvinient dadadadadadadaaaaaa (ngn som vet vad den heter?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv inte vad det var i paketet på bloggen - please? Har inte öppnat min än.

2006-12-20 @ 12:55:34
Postat av: Annika

får nog hör låten live innan jag yttra mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback