Äntligen fredag

Jag har haft fredagskänsla i kroppen hela veckan och nu är der äntligen fredag..  

Ikväll är det fest. Kåren har kommit till final i F-rocken och vi ska förfesta hos Micke på tvåan innan vi går till Stadt. 

 
Imorgon är det också fest. Kryssnings-Hanna fyller år och ska ha partaj i sin nya lägenhet i Västerås. Weiii. Det innebär att jag missar bartömningen, men det gör mig absolut ingenting - det verkar ändå inte som om att någon ska dit. Och dessutom var det inte så kul förra året heller. Sommarens fester brukar vara bättre. 

Om en timme ska jag fika med Eriken sen ska jag grupparbeta på högskolan innan det blir fredag på riktigt. 



 

Kommentarer
Postat av: Mamma Maria

Du får hälsa Hanna o gratta från mig! Själv är det jobb 13-21 i dagarna tre. Men det känns OK bara för att det är jul snart... Vilken dag åker du till Malmö? Tar du tåget? Jag åker den 22 efter jobbet.. Du, kan du inte maila över va den där bästa låten hette på Rent, du vet den man typ grät när man hörde.. Eller inte typ grät utan bara grät.. Ska se om jag hittar den nånstans.. Koppar kaffe och den du vet.. Det borde stå i det där häftet va? Vi hör ssnart, ha en mysig helg!!!! KRAM

2006-12-16 @ 10:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback