Utmanad

Jag har blivit utmanad många gånger. Denna gången har jag faktikst svarat.

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Stewardess (bästa nånsin förutom jobbet)
Telefonförsäljerska
Informatör
Bartender

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Stolthet och Fördom
Allt som baseras på Nick Hornbys böcker
Det stora blå (förlåt Johnwe)
Roberto Beninis La vita e bella - Bon giorno principessa

Fyra städer jag har bott i:
Rhodos 3 mån
Viareggio (vicino da Pisa i vackra Italien)
London (hos kompisar)
Antigua 2 mån (västindien)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Vänner
Seinfeld
Morden i Midsumer
saknar en riktigt svensk snasksåpa, som typ Rederiet

Fyra ställen jag vill åka tillbaka till:
Det sägs att var man är en ö.
I så fall är jag är en blandning av dessa 4:
Bora Bora
Moorea (här vill jag gifta mig)
Rarotonga
Kiribati

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.dagensskiva.com
www.sydsvenskan.se
www.nojesguiden.se
www.google.se

Fyra cravings:
riskakor med mozzarella, tomat och Herbamare
knäckebröd med keso, avocado och Herbamare
Käck
chips och dippa

Fyra ställen där jag trivs:
uppe i det blå är det härligt ibland
i eller nära havet
utomhus på en cykel
hemma (har två)

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på den här enkäten:
Mike - www.gallimatias.se
Pytti - www.pyttianna.blogspot.com
Lolio - www.lolios.blogspot.com
Hannah - www.hhannahh.blogg.se

Jag utmanades av Therese med luggen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rederiet kom igen Tess, bättre kan du.

2006-08-18 @ 12:36:33
Postat av: Anonym

Det stora blå - check!
Moorea - check!
I havet - check!
Västindien - check!

Bra listat!

2006-08-18 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback