Spritklubbens planer

Nyss hemkommen från öl i solsken på en filt. 

Vi har startat en spritklubb. Vi är elva medlemmar. 

Ikväll har vi vårt första möte, eller ska vi kalla det fylleslag.
Vi har köpt sprit för massa pengar och alldeles precis var jag
och Ida och köpte blannevan för lika mycket. 

Våra 3 mål för kvällen är att:

1) dricka goda drinkar  
2) ta oss till kåren
3) lära känna nollorna

Det känns som om att ikväll kommer gå till historien.  
Som kvällen då ingen kom ut och alla deckade på Nygatan.

Med nya cheap monday-slipsen på.


 

 


Kommentarer
Postat av: Kalle

ska det supas ska det vara med stil. schysst med slips Tess.

2006-08-26 @ 15:33:14
Postat av: Maria Mellis

Jag vill oxå va me! Va kul det låter!!! Heja spritklubben. Ha en kanonkväll! Jag jobbar hela helgen, men vi får snart höras och bestämma när jag ska utnyttja fölsepresenten... KRAMAR!

2006-08-26 @ 17:13:58
Postat av: Anonym

Cheap monday slips - var har du köpt den i stan?

2006-08-26 @ 17:49:05
Postat av: Anni

Jag vill också göra såna roliga upptåg. Kommer spritklubben på din fest? Verkar vara ett roligt gäng... Tänk bara på att dricka varannan vatten.

2006-08-26 @ 17:51:19
Postat av: jonkan

TJOHOOOOOO VA SKOJ DET BLIR!!!
slips är bra för den kan man sätta runt hivet á la björn när man tagit ett par virrar!!

Nu lät jag som 40 år....ses snart!!

2006-08-26 @ 17:51:24
Postat av: Anonym

Bartender på Petri pub var det. Men du kommer nog inte ihåg en enda drink från den tiden, inte från Rhodos heller för den delen. Ha det så kul ikväll gumman! Kramis

2006-08-26 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback