Love all - serve all

22624-166 Foto: Kaka

Den allra första dagen jag bodde i stan hamnade jag på café Kaka. Min dåvarande kille sa klockrent att "detta kommer bli ditt favvo-hak". Och mycket riktigt hängde Textdesignarna där hela ettan. Och vi stannade kvar även om vi fick kall mat, fel mat, mat med hår i och till och med ingen mat alls. 

De gånger vi fick rätt mat var så bra att de liksom vägde upp alla misstagen. Och så är ju Kakas Lasse och Micke sjukt charmiga. 

I tvåan var gänget liksom fattigare eller latare. De gånger vi fikade på Kaka var mer lyxfikor än vardagsfikor, men vi fikade fortfarande där. 
 

Idag ska jag och mysiga Marika fira att Kaka fyller 10 år genom att käka Kakas pasta. Det stod i Evelina idag att de försökt ta bort Kakas pasta från menyn, men att det varit så många gäster som frågat efter den att de fick ta tillbaka den igen. Bland annat jag då hehe.  

Jag ska slå in ett nummer av Go Retro och ge bröderna, förlåt kompisarna. Jag och Johan gjorde ju ett moderep hos dem innan sommaren. 

Mot Kaka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaka är lätt stans fik. Kul att ni gjorde reportage där. De har shyssta lokaler.

2006-08-25 @ 15:15:55
Postat av: jonkan

ja gud vad vi hängde där i början! minns du att de bad oss ringa innan vi kom för att vi jämt var så många? vi rör oss i flock helt enkelt:)

kul imorrn!!!

2006-08-25 @ 23:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback