Inkonstkväll

22624-155
I helgen kom Hanna från kollektivet på besök till Malmöstaden. Det var ultimata 25-års firandet i efterskott hemma hos Soffan. Jag hade gjort en rolig liten film om henne med värsta effekterna (tog ganska många timmar för mig att fatta programmet bara). Joss och jag lovade att bjuda henne på middag innan jag åker tillbaka. Kanske något flottare än Tam Nak. Utgången blev till Inkonst som till vår glädje var riktigt kul. Vi träffade tyska techno-Lasse, Anton och ja, kanske några fler. MInnet sviker en del. På scen var Format B - ett gäng dj:s från tyskland som var heta. Efterfesten tog plats på ett hemligt ställe någonstans bland möllans myller av svartklubbar. Och även det var väldi trevligt! Jossans vän LLoopis hade ännu en gång fixat en superfest! 

Tack för slumber-partyt och pizza-sällskapet Joss! The mammuth and the papputh rules!
(min fest blev inställd, den kommer dyka upp i Eskilstuna istället, runt den siste eventuellt.)




Kommentarer
Postat av: Anders

Inkonst har blivit så mycket bättre på senare år. Deras uteservering är väldigt inne. Såg dig i vimlet, men du vet ju ändå inte vem jag är. Så det var väl därför du inte hälsade eller för att du helt enkelt inte var intresserad. I alla fall: söt!

2006-08-14 @ 18:59:10
Postat av: Gustav

Inkonst rules! Jeriko sucks. Kb e helt ute.

2006-08-14 @ 20:25:13
Postat av: hhannahh

va kul det var!vill festa med er igen:P
Inkonst kändes nytt o annorlunda.me likee

2006-08-14 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback