I´m from Barcelona

22624-174

Torsdag bra dag. Nästan som en I´m from Barcelona-låt.

Bra föreläsning
1 promenad
Lunch med tjejerna i Femman
Fotografering på BIK BOK - superkul
3 bra kreativa idéer
Häng på kåren
Planering av århundradets fest
4 böcker hittade till blogg-kursen 
Relationssnack med Ida och Erik
Köp av ny telefon - röd mycket fin
1 släkting som pratade om ungdomsvåld på radio
Byte till mycket bra abonnemang ( 250 mess för 99 kr)
Kebab-middag - glada och roliga Phoenix- man
Förälskelse i en rutig höst-jacka (mycket ovanligt)

1 dag kvar tills jag är 25 år


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott gumman! önskar jag kunde krama dig!

2006-09-01 @ 09:39:29
Postat av: Anonym

vilken telefon blev det till slut? den röda eller?

2006-09-01 @ 17:18:31
Postat av: Ica

Hej! KOmmer inte in på ditt födelsedagsinlägg så jag kommenterar här istället: GRATTIS på den stora dagen!! Jag kommer upp helgen den 28 sept och hoppas på att kunna fira dig lite då.
sen undrar jag vad som krävs för ett medlemsskap i spritklubben!
och du, Var SJUKT stolt över ditt stipendium. du är SÅ värd det.
Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback