Tessi tv

22624-101

Vet inte vilken färg jag ska köpa på brillorna.

Var med på tv ikväll, tre ggr + tre intervjuer i olika lokala  tidningar. Så himla kul att jobbet man lägger ner
som informatör faktiskt ger resultat. Men så konstig jag ser ut. Alldeles gult hår och blek hy. Moster Boddan - SPA nästa tack!

Kolla in mitt halvpolitiska inlägg på:

www.svt.se
- välj kanal 2
- välj 25/4
- välj regionala nyheter
- östnytt
- senaste inläggen
- studenter skickar nudlar till Nuder

Dagen har varit himla kul med tv, nudlar och massa annonser och grejer. Men med tanke på vad som hänt i helgen vet jag inte riktigt hur jag ska förhålla mig till styrelsen och allra minst hur jag ska gå vidare med mitt uppdrag som styrelsemedlem. Känns riktigt för jävligt. Flyr till musiken för att slippa ta beslut just nu.

Kommentarer
Postat av: Ica

ey! du var ju skitbra i tv! Mycket bra saker sagda. nu ska det demonstreras!

Postat av: Anonym

Värsta bruden. Visste inte att du var mediatränad hehe, fast du gick ju media på gymnasiet så ngt måste ni ju ha lärt er:)

2006-04-26 @ 10:09:58
Postat av: ida

Du är som gjord för TV snygging.

2006-04-26 @ 17:44:01
Postat av: Mamma

Detärnu det börjar, Tessan. Du gjorde ett mycket proffsigt intryck, men man hörde ju knappt att Du kom från Skåne. Kanske tur ändå. Hemskt att säga men riktiga skåningar ger ju inte ett seriöst intryck på TV. Du skötte Dig i vanlig ordning och jag är stolt än en gång. Har lagt ut programet på skrivbordet så att jag kan titta emellanåt när saknaden blir för stor eller om jag inte har hört från Dig på ett tag. Du var jättesöt men man är ju alltid självkritisk vid den här årstiden. Gå in och prova bikinis en dag så förstår Du vad jag menar.

2006-04-26 @ 20:52:48
Postat av: Nellan

Tess - grym i tv!

2006-04-26 @ 21:39:28
URL: http://nellan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback