Snart reggaeopen

22624-93

Sture Alléns Dansorkester OCH Bröder Glöder kommer till KB i påsk.
Gissa vem som ska dit? Jo, lyckliga reggae-Tess. Hoppas bara på att få
med mig Soff och Joss att digga med.

Fick en skiva av Isac idag med USCB Allstars, ska tydligen vara SKA i
Dapony bros- stil. Ska lyssna och recensera. Kanske i helgen när jag
bygger ihop mitt nya skrivbord som snälla Alexen köpt till mig.

Lunchade med Johan och Fredrik idag i Västerås. Jag behövde deras glans.
Tittade på OC med tjejerna och åt lasagne i köket till tjejsnack. Det behövdes
också. Det enda som inte behövdes var ett lass till att dra efter att jag
kollat min mail.

Men men snart e d påskgodis i butikerna, härligt härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh är den bra den nya skivan?
Vi ska till KB, du kan hänga med oss.
Kramis

2006-04-09 @ 15:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback