Sjukt ressugen



Hittade detta kuliga test hos Anna som fått det av Frida.

Dem röda plättarna visar var i världen jag varit och de oröda
var i världen jag borde resa.

Mamma och Åke ska till Bali i sommar, jag vill också.
Blev sjukt ressugen nu. Har funderat på att besöka Ibiza-Sophie
och hennes nyfödda bebis i Barcelona i sommar. Blev nu
väldigt sugen på att hämta alla mina fotoalbum och spendera
resten av dagen med att minnas alla fina stränder och vyer.

Bästa vitaste stranden: Maiva på Moorea (här vill jag gifta mig)
Bästa dagen: moppe på Rarotonga
Bästa maten: Italien alla gånger
Bästa shopping: Shanghai, 3-dagars
Bästa upplevelse: Kiribati, en ociviliserad ö
Bästa surfing: Maui, Hawaii (synd bara att jag inte surfar)
Bästa respartner: Maria Maria Maria och Chelsea (om än även jobbpartners)
Bästa klubb: Café del Mar, Ibiza
Bästa soundtracket: David Gray i en uppförsbacke i Västindien
Bästa någonsin: Magnus som fick mig att våga resa

Gör en egen karta vet jag!

Kommentarer
Postat av: Nellan

Jaa, grillning med hela gänget blir jättekul! Måste "catcha up" med alla känns det som.

Postat av: jonkan

Tack tess. det kändes svårt att det stod mellan oss. Du skulle bli en asgrym chred oxå!

Jag ska verkligen göra mitt allra bästa!

Ses vi på grillningen imorrn?

2006-04-28 @ 23:34:51
Postat av: Tess

Grillning jag vill om det inte regnar, finns det en reservplan tro?

// Tessi

2006-04-29 @ 11:35:11
Postat av: pyttianna

Hihi, du har varit på några fler ställen än ja. Och åk till Barcelona i sommar!


Mm, jag älskar Barcelona.

Kram

2006-04-29 @ 11:57:30
URL: http://pyttianna.blogspot.com/
Postat av: hanna

tack tjejen!
vad kan jag säga- right back at ya!=)

2006-04-29 @ 19:00:40
Postat av: Maria M

Yippey! Jag fick vara me o dela din bästa dag på moppen! Det var min bästa oxå kan jag säga... Ses snart! Kramar

2006-05-08 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback