Gungiöst

22624-102



Världens ös på Klubb Gung i veckan.
Det var precis vad jag behövde, en kväll i musikens tecken. Eller en tillflyktsort som Micke kallar det.

Studenter från Ukraina invaderade Gung tidigt, med två mål: 1) att dricka absint 2) att dansa till techno. Och vi löste båda. Om än lite motvilligt, körde jag Orbital och annat lite snabbare, som hrmm... Madonna för att tillfredsställa våra gäster.

Min Svenska akademien-kompis var inte glad de stunder jag spelade techno, men desto gladare när jag spelade Governor Andy, Svenska Akademien och Helt off. Vi pratade Uppsala reggaefestival och att hon ville att jag skulle spela i Örebro.

Anders från Idélab kom äntligen, efter mycket snack, till Klubb Gung. Agent-Tommy också, men han flirtade mest med Elin hela kvällen. Femman var där, förutom stackars sjuka Hannan. Alexen var såklart där och Micke, Klas, Erik, Karro och han norrlänningen. Alla utom illustratörerna, vart tog dem vägen? Arena-Christer tillät mig spela Gnarls 5 ggr, varje gång nytt folk kom. Det var ju trots allt min namnsdag.

Ja det var en riktigt skön kväll. En tillflyktsort helt enkelt.

Se vimmlet här:
www.dinstad.nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var riktigt bra i onsdags. Gnarles är min favvo också! Kul med bra underhållning i form av ukrainiska studenter.

2006-04-28 @ 15:35:18
Postat av: SkäggMicke

Ja, den ukrainska delegationen var verkligen skitrolig att titta på. :D

Postat av: Anna

E d d ni sysslar m på G? Ukrainsk dans? Det har du inte berättat. Gock d bra annars bakom mixertablet?

2006-04-28 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback