Arma lilla klack

22624-100



Jodå jag kom hem, efter att ha sagt ifrån ordentligt.
Inte så populärt, men det bryr jag mig inte om.
Rätt ska vara rätt och nobody puts Tess in a corner.

Iaf kom hem, terapiade med roomisarna, drack öl och
cyklade till Marika. På vägen trillade jag, ajajajajaj.

Väskan råkade komma in i hjulet och jag flög på något
oförklarigt sätt av och hamnade på min fot & fina sko.

Varken jag eller skon mådde bra. Hade ont i foten, och höften.
Men hade så himla kul. Var hemma hos Fifi med Marika och
Emelie. Vårt mål: att höra Gnarlslåten. Och på Nybron spelade
världens bästa JP, om än inträngd i en hörna, just den.

Borta var all aggression och besvikenhet. För en kväll iaf.

Kommentarer
Postat av: tess

bra att du sa ifrån!! det där borde du skriva om i kåranen (vi snackade om det igår, när vi bara var några kvar). så där får det inte gå till...

Postat av: Anonym

Helt rätt gumman!

Du är fan värd så mkt mer än att bli behandlad som skit. När kommer du med i Groove som krönikör förresten?? Ska bli så kul att se lite Malmö-representation. Kramis från söder

2006-04-25 @ 17:19:10
Postat av: tess

jag brukar ju kika in här varje dag typ... men ibland glömmer man bort att skriva... men det är ju här jag får reda på vad du har för dig ;)

förstår om det beskedet kändes tungt, efter en jobbig helg. men du ska absolut inte ta det personligt!!! vad jag har hört av det lilla snack som varit så har alla tyckt att det varit ett extremt svårt val!!! ni båda skulle ju passa perfekt... så försöka att inte bli alltför ledsen och att ta det personligt...

förresten. vi måste ju styra upp den där fikan som vi har pratat om så länge.

hör av dig!
kram

2006-04-25 @ 18:02:43
URL: http://luggkomplex.blogspot.com
Postat av: pyttianna

Stackars Therese och stackars skon! Dumma cykel!

2006-04-25 @ 19:21:49
URL: http://pyttianna.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hahaha!!! fan vad kul!jag tror att det var det du behövde, lite klantighet och mycket skartt, ganska coolt att du citerar dirty dancing... du är en tuff brud...! miss u!!!! puss och kram S

2006-04-25 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback