Mike O'Leary

22624-34 

Grattis Micke!

Idag firade vi Micke med dunder och brak. Med pommes och fet hamburgare. Med öl och med sång. Nästan med dansande personal, och med mycket paketer såklart. Bra att Micke fyllde år så att vi fick gå ut och äta på riktig restaurang.       
       

22624-32  

 
Adventskalender special    

Innan på dagen spenderade jag en timma åt att göra en adventskalender till Alexen.  Eftersom han hatar att stiga upp på mornarna tänkte jag att jag skulle underlätta hans mornar i december. Så med rim och ett speciellt paket kan han nu börja var dag på ett bra sätt. FAST vissa rim blev helkassa, men det är ju tanken som räknas. Egentligen var det meningen att han skulle få en kalender för heeeela december, men så kom Alex hem till mig den där kreativa dan då idén kläcktes och jag har inte tagit tag i det förrän nu. 

Ikväll är det lussevaka. Känns tråkigt att inte ha någon att lussa för. Komer du ihåg lussevakan med blått glittrigt hår Sophie, när kan det ha varit? 1996? Kul var det iaf. Glad Lucia!


























Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gulligt av dig. Bästa julklappen ju. Det önskar jag att jag också hade kommit på...

2005-12-14 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback