What about Brian?

Nackdelarna med att vara sjuk är uppenbara; smärta, tristess och instängdhet.   

Fördelen med att vara sjuk däremot är att man har all tid i världen över till australiensiska tv-serier, Ellen DeGeneres, Oprah och What about Brian. Hur spännande var inte dagens avsnitt av sistnämnda där Brian äntligen tog modet till sig och berättade för tjejen han är kär i att han vill ha henne. Som extra krydda skulle tjejen såklart gifta sig med Brians bästa vän samma dag. Huah vad spännande - jag höll andan i säkert fem minuter!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaha, roligt att du skriver det. Ett tag försökte jag sluta tidigare för att hinna hem till Brian var dag, men det blev ohållbart i längden. Shit vad killen är het:) Och vilket dilemma, jag vet precis vilket avsnitt det var igår (har boxen. undrar just hur många som ställs inför de frågorna på sin bröllopsdag. Krya på dig!

2008-05-22 @ 10:06:18
Postat av: Frida

Hej!
Det var länge sen... Jodå, det går bra med studierna. Just nu gör jag praktik i sthlm, så jag hr flyttat in hos pojkvännen och stannar hela sommaren. Trivs toppen här! Ska jobba på IKEA så det ser jag fram emot. Sen är det bara ett år kvar, och ska försöka spendera så mkt tid som möjligt i sthlm då med, har ju både "exjobb" och praktik nästa år igen, så jag behöver nog bara ner till Karlskrona några veckor i höst =)

Hur är allt med dig? såg att du var sjuk, trist :(
Kramar /Frida

Postat av: Anders

Är Ellen bäst eller vad?

2008-05-22 @ 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback