Lovebomb

Här kommer en lovebomb... Se upp!

Det har hänt så mycket kul på sistone.

Dels har solskenet kommit till Malmö och stannat - trots meteorologernas siande om att det skulle bli kallare. Dels har det inträffat mycket trevligheter i form av 125-års jubileum för Alfa Laval med fest på Olympen, Måns 18-års kalas, Vår Ruset (irriterande stavning) och Kristoffers fest. Kristoffer är en underbar kille som kommit in i mitt liv... En alldeles egen Kristoffer:)

I en kombination av trevliga fester och umgänge med bra personer är mitt tillstånd riktigt bra!

Till saken hör att det även är mycket resande på g, så som två veckor i New York med familjen i sommar, en weekend i Paris med kollegorna, en weekend i Båstad/Halmstad och en i Göteborg hos Annikan. Och dessutom är flera härliga konserter inbokade; Siesta, Looptroop Rockers, Way Out West och Europavox i Clermont-Ferrand. Vilken höjdarsommar!

På torsdag lanserar vi nya
www.alfalaval.com för världen. Det är stort!!!  Vi har jobbat hårt och är alla stolta över resultatet. Tills torsdag är det jobb dygnet runt. Men efter torsdag (eller kanske mer realistiskt så nästa vecka) planerar jag att reclaima mitt sociala liv igen - med allt vad det innebär (after work, promenader, vin, simning)...

Hoppas att du mår lika bra!


Kommentarer
Postat av: Nellan

Alla borde ha en egen Kristof(f)er :-) Kram på dig!

Postat av: Sandra

Härligt att höra gumman!Skillnad mot denna tidpunkten förra året när du hade varken jobb, lägenhet eller visste ut eller in. Är verkligen glad för din skull. I Götet är allt bra, som vanligt;)

2008-05-14 @ 07:34:10
Postat av: pytti

härligt att höra vännen! ja, jag har det också bra :)

2008-05-14 @ 10:09:15
Postat av: Maria

Med sommar och värme kommer kärlek och pirrr pirri. Jag har också träffat ngn, men ingen KRistoffer dock. HAn heter Martin. Kram till dig, du gör mig glad

2008-05-14 @ 13:36:17
Postat av: Anonym

Härligt gumman! När åker du till New York och hur länge ska du vara där?
Kramar från borr

2008-05-16 @ 09:59:38
Postat av: Anonym

norr ska det vara..

2008-05-16 @ 09:59:53
Postat av: Emma

Vad glad jag blir när jag läser din blogg. Skönt att höra att livet flyter på. Grattis till lanseringen! Själv sitter jag i grannlandet och njuter av det fina vädret och att jag snart ska gå å möta grabben. Visst är det skönt att vara glad!
Kram till dig!

2008-05-16 @ 14:52:50
URL: http://missgee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback