Kristoffer och havet

22624-544
Kristoffer på väg ner mot havet, kort innan jag halkade ner för samma backe:) 

I helgen åkte jag och Kristoffer till en röd liten stuga i Ystad. På väg dit passerade vi en jäkla massa raps och lyssnade på Papa Dees nya skiva (som vi för övrigt dissar rejält). Vi åkte till Ale stenar och tittade på kor och åt ny sorbetsmak (granatäpple). Vi gjorde även Ystad centrum på en halvtimme; smög in i en stängd musikaffär och tjuvsmakade nötter på Willys. Väl i stugan grillade vi (Kristoffer) och drack Red Stripe, sedan ägnade vi resten av kvällen åt att snacka och lära känna varandra bättre... Och det var precis som väntat smått underbart:)  

Att jag sedan blivit sjuk och kraxar värre än måsarna utanför mitt fönster är en annan mycket tråkigare historia. Hoppas på att jag inte fått halsfluss som hela min omgivning vekar ha drabbats av.   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att ni även tittade på stenarvet när ni ändå var där Tess. Åkte ni förbi Glimminge hus också? Låter som en vettig kille som tar med dig på utflykter. Gillar vi;)

2008-05-20 @ 11:23:58
Postat av: Joss

Tessi! Har fixat internet och kan äntligen smygläsa din sida igen=) blev ju ingen AW idag men i veckan?? Jag och christian vimsade också runt i skåne i helgen, när vi var i ystad tänkte jag ringa dig för jag kom på att ni ju skulle dit men sen tänkte jag att ni nog ville va ifred så vi åkte till pittoreska pizzerian pandolfi eller vad det hette istället och åt, österlens pärla jag lovar! pusspuss (han är ju jättesnygg bakifrån!!)

2008-05-20 @ 21:10:54
Postat av: ANnika

Verkar som en kille i din stil med grill. öl och baktakt. Var hittade du honom?

2008-05-21 @ 15:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback