Lite smått och gott

Wien var underbart (bilder kommer realistiskt sett inte upp detta året:). Jobb är just nu VÄLDIGT hektiskt (inför lansering). Jag kom för sent till simningen i dag. Är trött... känns som om att jag inte sovit på ett år. Mellan alla varven har jag köpt gardiner (kommer realistiskt sett inte heller upp detta året) + att Svenssons bokat in semester till New York i juni. Jag är GLAD!

Sitter just nu och "finediterar" min artikel med The Roots. Har grävt fram min första krönika i Kåranen och refererar till den (nostalgichock) där jag redan där är lyrisk över deras musik. Det var INNAN Rising down!!!

Såg förresten Madonnas video med TT (Timberlake och Timbaland) i helgen och måste säga att nu får det vara stopp. Någon (kanske mister Ritchie) måste säga till Madonna att sluta medan hon är på topp. Snart kommer även the Queen of pop vara plastikopererad till tänderna och endast spela på industrins villkor. Inget annat än sorgligt!!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jag gillar fasktiskt 4 seconds eller vad den heter. Men håller med om att hon börjar efterlikna resten av de äldre damerna som är kvar i industrin (Kylie). Har du förresten lyssnat på Afasi & Filthys nya?

2008-04-09 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback